کهکشان فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

کهکشان فایل 2

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

ماشین های القایی تکفاز

موتورهای القایی تکفاز گونه ای از ماشین های مخصوص می باشند که کاربرد نسبتا کمی نسبت به موتورهای سه فاز در صنعت دارند. بیشتر این موتورها  در ساختمان لوازم خانگی از قبیل : کولر ، یخچال ، چرخ گوشت، چرخ خیاطی ، آبمیوه گیری ، آسیاب برقی، فن تهویه و ... به کار می رود. البته موتورهای القایی تکفاز در قیاس با موتورهای یونیورسال دارای راندمان نسبتا کمتر، کنترل دور محدودتر و سرعت پایین تری می باشند.  در صورتی که نیاز به یک مجموعه کامل در زمینه موتورهای القایی ( آسنکرون) تکفاز دارید، ورود به این ...

حسابداری مالی

              مقاله با عنوان حسابداری مالی در فرمت ورد و شامل مطالب زیر می باشد: * چرا هیات استانداردهای حسابداری مالی دارای چارچوب مفهومی است؟ * مقدمه * چارچوب مفهومی چیست؟ * هیئت استانداردهای حسابداری مالی تاکنون 7 بیانیه مفهومی صادر کرده است که موضوعات اساسی زیر را دربر می‌گیرند * تأثیر چارچوب مفهومی بر عملیات حسابداری چیست؟ * چرا چارچوب مفهومی لازم است و چه کسی از آن منتفع می‌شود؟ * دیگران چگونه چارچوب مفهومی خود را تدوین کرده‌اند؟ * آینده ...

جزوه آموزشی درس پرس های هیدرولیکی و مکانیکی

              امروزه با استفاده از انواع پرس ها امکان تولید انبوه قطعات به صورت کاملا اقتصادی فراهم شده است و به جرات می توان گفت که سهم و نقش پرس ها در بالا بردن سطح زندگی مردم بسیار قابل توجه می باشد. در غالب محصولات مصرفی که در زندگی مدرن امروزی از آنها استفاده می شود حضور و تاثیر پرس ها در تولید قطعات متشکله آن محصول آشکار می باشد. برای تفهیم مطلب ذکر این نکته ضروری است که تا سال 1980 حدود سیصد هزار پرس در صنایع آمریکا وجود داشته است و این خود بیانگر ...

حسابداری مدیریت چیست؟

              مقاله با عنوان حسابداری مدیریت چیست؟ در فرمت ورد و شامل مطالب زیر می باشد: * حسابداری مدیریت چیست؟ * شاخص فنی * شاخص رفتاری * شاخص فرهنگی * حسابداری مدیریت * طبیعت و محدوده‌های حسابداری مدیریت * هدف حسابداری مدیریت‌ـ مثلث استراتژیک * طبیعت حسابداری مدیریت * ارتباط با فعالیتهای روزانه * ماخذ ...

نقش ونگاه جدید انسان در سازمان

طبق گفته آلوین تافلر بی سواد قرن 21،کسانی نخواهند بود که خواندن ونوشتن نمی دانند، بلکه کسانی هستند که نتوانند یاد بگیرند یا یاد دهند. در این شرایط نقش انسان در سازمان و نوع نگاه به او، سهم بسزایی در موفقیت یا شکست سازمان خواهد داشت. در مدیریت علمی تیلور، انسان چیزی جز ابزار کار تلقی نمی شد. با ظهور نهضت روابط انسانی، نوع نگاه به انسان تغییر کرد و به تدریج در کنار منابع مختلف سازمان چون منابع مالی، تکنولوژیک، اطلاعاتی و ... منابع انسانی نیز مطرح شد. اکنون صحبت از سرمایه انسانی است. ...

ساخت قالب های سنبه و ماتریس با استفاده از سرب و روی

          یکی از روش های شکل دهی قطعات هواپیما استفاده از قالب های سرب و روی است که این روش تاکنون در ایران مورد استفاده قرار نگرفته و ناشناخته بوده است ولی با تحقیق و بررسی در این زمینه و پی بردن به مزایای آن، روش فوق در ساخت بعضی از قطعات هواپیما در قالب یک پروژه مطرح گردیده است. از این روش برای ساخت قطعات پیچیده دارای کانتور، مانند پوسته های بدنه هواپیما (Duct) هایی که به صورت نیم لوله می باشند و بعد از فرم دهی به یکدیگر جوش داده می شوند و غیره استفاده می شود... ...

پاورپوینت بسیار عالی با عنوان Microsoft System Center - Operations Manager مناسب برای دروس مهندسی اینترنت یا شبکه های کامپیوتر

در یک سازمان معمولا سخت افزار ها و نرم افزارهای گوناگونی از تولیدکنندگان مختلف وجود دارد که این امر کار را برای مانیتورینگ و مدیریت آنها بسیار دشوار و پیچیده می کند. بهترین راه حل موجود برای حل این مشکل استفاده از System Center Operations Manager یا SCOM می باشد. System Center Operations Manager محصول مانیتورینگ یکپارچه ای است که سه وظیفه اصلی را بر عهده دارد: 1. مانیتورینگ کلیه سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای موجود در سازمان 2. پاسخ گویی هوشمندانه به اطلاعاتی که فرایندهای مانیتورینگ ایجاد ...

پاورپوینت بسیار عالی با عنوان Microsoft System Center 2012 Service Manager مناسب برای دروس مهندسی اینترنت یا شبکه های کامپیوتر

در هر سازمانی، انتظار کسب و کار از بخش IT فراهم آوردن سرویس‌های قابل اطمینان، سازگار، با هزینه قابل توجیه و توانمند در انطباق مستمر خود با تغییرات کسب و کار است. از طرف دیگر سازمان‌ها با سه چالش عمده مواجه هستند که نیاز آنها را به یک رویکرد جدید تضمین می کند. این سه چالش عبارتند از: • محصولات Service Desk یا Help Desk سنتی، انعطاف پذیر نبوده، و برای اینکه مطابق نیازهای سازمان سفارشی سازی گردند به هزینه و صرف زمان زیادی نیاز دارند. • برخی از محصولات Service Desk فاقد قابلیت یک ...